بچه ها واقعا بستنی برا وزن جنین خوبه؟؟

۶ پاسخ

قندش اره

من انقد بستنی هوس میکردم البته الآنم دوسدارم هفته پیش رفتم آزمایش قندم 95بود

اره بنظرم منم خیلی بستنی میخوردم و بچم ب دنیا اومدنی وزنش خوب بود

خیلی خوبه

اگه قند نداری اره به خصوصی وانیلی ولی هرچیزی به اندازه اش

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی