۶ پاسخ

آره عصبی بودم الانم کماکان هستم 🤦‍♀️، گاهی خوبم گاهی نه ، مودی شدم

من خیلی عصبی بودم زندگیم رو هوا بود تو این هفته ها ک بودم بهتر میشی ایشالا

دوست دارم فقط خونه باشم

اصلا تحمل حرف و سرو صدا ندارم

خیلییییییی

جنسیت رو چی حدس زدن؟

سوال های مرتبط