اسم بچم . دختر شد نورا... پسر شد پارسا... چطوره؟؟؟😍

۱۱ پاسخ

چ اسمای قشنگی ایشالله هر چی ک هست صحیح و سالم ب دنیا بیاد❤️❤️

اره قشنگه

عزیزم 😍😍
خیلی قشنگه 😍😍

نورا و نویان قشنگه ب نظرمن
پارسا هم قشنگه خوش نام باشن

اسم پسر منم پارسا هست خوبه گلم

مهم اینه فقط و فقط خودت دوسداشته باشی اسمو چون تویی ک یکسره باهاش سرکار داری صداش میکنی اصن نظر نپرس ک دو دل شی درضمن خیلی خوش سلیقه ای نازن هردوتا اسم🤩🥰

منم انشالله پسر شد پارسا دختر هنوز نمی‌دونم

قشنگه عزیزم بهم میان

مبارک عزیزم🥰

خیلی قشنگه عزیزم

خوبه عزیزم قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیرسا مامان هیرسا ۶ ماهگی
مامان نورا و تو دلی مامان نورا و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری