زایمان کردمم
مقعد درد دارم چ کنم

۶ پاسخ

شیاف دیکلوفناک بزن

عزیزم بسلامتی
شیاف دیکلوفناک بزار اروم میشی
شربت لاکسی ژل هم بخور بعد غذاکه شکمت سفت نشه اذیت شی برای دفع

اگ طبیعی زایمان کردی بخاطر فشار ک ب پاین تنته اومده درد داری

شیاف ببین میتونی استفاده کنی😔خدا کمکت کنه

بسلامتی باشع عزیزم هیچی باید تحمل کنی😂

طبيعي زايمان كردي عزيزم؟

سوال های مرتبط

مامان لِنا مامان لِنا ۲ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۲ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۵ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی