۱۳ روزه زایمان کردمم هنوز درد زیر شکم و رحم دارم چیکار کنم 😭

۳ پاسخ

کیسه اب گرم بگذار روشکمت
و با روغن خشخاش شکمت ماساژ بده دردت کم میکنه
دوش اب گرم و خشک کردن با سشوار هم خوبه

منم تایه هفته درد داشتم وای که چقدبد بود انگار درد زایمان میگیره گریم درمیومد ولی خدارو شکر تموم شد دیگه

زایمان طبیعی یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان آراد
برکه👶🏻❤️ مامان آراد برکه👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و آیما🩷 مامان آیهان و آیما🩷 ۱ ماهگی