خانوما چ مارک شیشه شیری خوبه؟

۵ پاسخ

دکتر براون استفاده میکنم و راضیم و آنتی کولیکم هست

اونت خوبه

اونت خوبع

اونت عالیه شبیه سینه مادر و نفخ هم نمیکنه نوزاد

من پینو بیبی میدم خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته نهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی