مامانا چ شیشه شیری خوبه ک بررفلاکس و کولیک خوب باشه

۸ پاسخ

شیشه شیر ( اونت ) ضد نفخ وانتی رفلکس هست ،خیلی عالیه .

من بیومیل دادم دیگه دلپیچه نگرفتن
باز بستگی داره ب بچت بسازه

سلام دکتر برونز من خیلی راضیم

عزیزم دخترت بهتر شد؟

شیشه شیر اونت عالیه ،البته ۵ قطره هم قطره ی کولیکز داخل شیرش میریزم برای رفع کولیک

من اونت دارم خوبه

ببلاک arمیدادم راضی بودم بالا نمیاورد
ولی بخاطر حساسیتش ببلاک ha میدم ک بالامیاره🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

شیشه شیر انتی رفلکس دکتربرونز

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی