شیشه شیر ( اونت ) ضد نفخ وانتی رفلکس هست ،خیلی عالیه .
من بیومیل دادم دیگه دلپیچه نگرفتن
باز بستگی داره ب بچت بسازه
سلام دکتر برونز من خیلی راضیم
عزیزم دخترت بهتر شد؟
شیشه شیر اونت عالیه ،البته ۵ قطره هم قطره ی کولیکز داخل شیرش میریزم برای رفع کولیک
من اونت دارم خوبه
ببلاک arمیدادم راضی بودم بالا نمیاورد
ولی بخاطر حساسیتش ببلاک ha میدم ک بالامیاره🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
شیشه شیر انتی رفلکس دکتربرونز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.