چکار باید کرد که فولیکول تشکیل بشه

۵ پاسخ

ورزش باعث خون سانی ب رحم میشه حذف قند .قرص تقویتی امگاس ای دی سی رویال ژلی اوژژن اووابوست

شما اگرم رفتی سونو بهتون گفتن فولیکول ندارین احتمالا منظورشون فولیکول برای ازاد سازی و باروری بوده ک بالغ شده باشه ماه بعد 11 ا 12 سیکل برین احتمال زیاد فولیکول هست

آزاد سازی نزدی ؟

فولیکول از زمان جنینی تو شکم مادر تشکیل میشه اگه منظورت تقویت فولیکول و تخمک هست مکمل های تقویتی مثل اوابوست و تحریک تخمک گذاری مثل لتروزول و کلومیفن

تو نباید کاری کنی بدنت خودت فولیکولو تشکیل داده تو زمان جنینیت!

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری