سلام مامانا میگم برای تشکیل قلب جنین باید چکار کنیم

۱۰ پاسخ

ببین من قلب نی نی هام هفته شیش تشکیل شده بود
هر روز صبح لیوان شیر
ده بادام و مویز چهار گردو
تخم مرغ آپز یکی
خرما دو تا

بادام بخور

من آجیل خریدم روزی یه گردو و اندازه نوک دست میخوردم دوتا خرما و لیوانی شیر ، البته استراحتم خوبه جگرم ممنوعه

به بخور

استرس نداشته باش

هیچی استرس نداشته باشی

شما داخل هفته چندم قلب نی نی رو دیدین

خیلی نگرانم بچه ها

صبح ناشتا ۲ تا دونه خرما سوره قدر بخون بهش فوت کن و بخور
روزی ۷ تا اگه یبوست نداری ۱۴ تا بادام محب بخور

باید صبر کنی تا ۶یا ۷ هفته بشه تشکیل میشع خب 😑😂

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری