زمان مناسب پوشک گرفتن بچه کی هست

۳ پاسخ

بنظرم 28 ماهگی دو سال و چهار ماه از لحاظ روانشانسی بهترین موقعس

یک سالو هفت ماه شروع کن من دوتا بچه از پوشک گرفتم قبل دوسال اصلا هم سختی نداشت عالی بود بزاری برای بعد دوسال مکافاته چون بچه متوجه میشه پوشک راحته دسشویی نمیره از این شورت آموزشیا بگیر راحت از پوشک بگیرش

هروقت بتونه بهت بگه که دستشویی داره
از۱/۵سالگی تا ۲ برای شروع خوبه

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۱۲ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان کوچک 🩵 مامان کوچک 🩵 ۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان سوگل،نازگل مامان سوگل،نازگل ۱۳ ماهگی