نی نیم شیر نمیخوره 🤕

۴ پاسخ

اسمشو چی گذاشتییییی؟
درد داری هنوز؟

اگه تازه ب دنبا اومده طبیعی
باید کم کم بهش بدی

میخوره بدوش دهنشو خیس کن

خب شاید سیر😐

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۶ ماهگی