۸ پاسخ

نه زوده

من چند بار سردم بود جمع شده بود حسش کردم دست بذارمم ی ذره نبض حس میکنم ولی فک نکنم اون باشه بچه قبلیم ۱۸هفته کامل بودم از رو شکمم لگد محکم میزد این انگار تنبله

یه برآمدگی زیر شکمت حس میکنی ولی نینی رو نه

من با دست حس‌نمیکنم‌ولی دیروز گوله شده بود یه طرف شکمم حس‌میکردم رفته بودم سونو وقتیم سونو کرد گفت جمع سده‌توی‌خودش پاهاشم جمع کرده بود توی دلش پشتشم کرده بود😅

من دیروز واضح حسش کردم دست گذاشتم حس میکردم

آره من دوبار حسش کردم تا الان

زوده هنوز

نه🤐🤐🤐🤐

سوال های مرتبط

مامان نورا💗 مامان نورا💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری