سلام خانوما جواب انومالی

تصویر
۷ پاسخ

میگم نمیدونم چرا جدیدا همه رو تو سونوگرافی می‌نویسه اکو قلب الان شما هم دقت کنی توصیه اکو قلب هست اینم جدید در آوردن

😍😍😍😍

جنسیتشو نزده

من دکترم اکو قلبم برام نوشته با انتی شریان رحمی ام 16 هفته دادم. خوبه جواب سونو

خوبه جنسیت رو نزده پس

خوبه همه چی

وزن رو نزده

سوال های مرتبط

مامان (دایان*رایان) مامان (دایان*رایان) ۵ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان سمیه مامان سمیه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهگل و فندوق مامان مهگل و فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان یاسین 😍❤ مامان یاسین 😍❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری