ازمایش ان تی

آزمایشم خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

سلاام بله بلطف خدااا

آزمایش ان تی من مثبت هست میشه یه نگاه بندازید ببینید من اصلاً سر در نمیارم دکترم خودش نبود پیش یه ماما رفتم که کلی استرس داد

تصویر

من آنتی گفتند دختره ولی تو سنو آنو مالی گفتند پسره

خوب دیگه مبارکه عزیزم

عدد مام بالا تر از یک هست.سنو تشخیص نداد

اره خوبه دخترم هست که

mom نگاه کن یک و زیر یک باشه پسره
۲باشه دختره
اکثرا درست درومده

فکر نکنم دختری باشه
انومالی صبر کن احتمالا پسر باشه

تشخیص داد نینیت چیه

منم‌مث شما خوبه برام‌مرحله ۲ غربالگری نوشته

بله عزیزم

بله گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان لیانا✨🩷 مامان لیانا✨🩷 ۸ ماهگی
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا ۱ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۱ ماهگی