چرا بچم اب دهانش زیاد شده ؟

۵ پاسخ

ختنه کردم دوماهشه الان نمی‌خوابه بدخاب شده بهانه گیر

دختر منم چند روزه ایتجوری شده

بخاطر رفلاکسه

طبیعیه هر واهی بدنشون یه واکنش نشون ما میدن ماهم دائم میترسیم در تعجبیم

میخاد لثه سفت کنه حتما

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی