ناهار پسری 🍚🍗🥕😋😋
البته یک ساعت پیش خورد

تصویر
۹ پاسخ

اصلا هرچی میدم بالا میاره هیچی نمیخورع دوسه دفع خون بالا اورد بردم بستری کردم گفت معدش زخم داره دکتر شخصی ام بردم هیچ دارویی بهش ندادند فقط شیرخشک عوض کردن

عزیزم این بشقابو کامل میخوره؟

عزیزم من پسرم میتونم الان ک داره ۷ ماه رو پر میکنه از اینجور غذای بافت دار بدم؟

همینجوری میخوره؟

ببخشید پسرتون چن ماهه خودش میخوره با بهش میدید

عزیزها دخترم جزشیردیگه هیچی نمیخوره هرچی هم بدم بالا میاره بدش میاد

خودش میخوره عزیزم؟

نوش جونش باشه عزیرم.

مرغ رو همینجوری میدی بخوره؟

سوال های مرتبط

مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان نویان👶🏻🧸 مامان نویان👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی