۵ پاسخ

آره عزیزم کاملا طبیعیه استراحت کنی میره

من خیلی کمرم با پاهام و دل درد دارم. نمیدونم چیکار کنم. یه دوساعت خوب میشه باز درد دارم.

منم اینطوریم و گفتن طبیعی هست

منم اينطورم 🙂

منم اینجوری میشم نمی‌دونم تو هفته منم طبیعی یا نه🥹🥹
خیلی استرس دارم سر این یکی بچم فقط دوستدارم هفته ها زود بگذره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان آیلین و هلنا مامان آیلین و هلنا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی