۱۳ پاسخ

عزیز تیروئید دخترتون رو چیکار کردید
دختر منم تیروئید داره
چه دکتری بردید ؟
چه دارویی داد؟

دختر منم داره خیلی میترسم

نه نداره

تیرویید کم کار داره دخترم منم داره لووکسین ۵۰ رو صبحی نصف بهش میدم

نه ببر دکتر ابنجوری ی موقع دارو ندی دوسه بار تکرار کن آزمایش شو

سلام نوزادتون رو بردید دکتر تیروئیدش در چه وضعیه آخه منم تازه ازمایش دادم نوزادم تیروییدش کم کاره

نرماله

سلام عزیزم تیروئید ازپاشنه پا ک گرفتن چند بود؟

سلام شما دخترتون تیرویید داشت ؟؟؟

اره عزیزم یکم بالاست ببر پیش متخصص غدد اطفال

ولی فکر کنم تیروئید داره بالای ۵میشع تیروئید

نه عزیز

کم کارش یکم بالا نیست؟

سوال های مرتبط

مامان طنین💋💋 مامان طنین💋💋 ۱۵ ماهگی