۱ پاسخ

عه منم همینم سمت راستمه میزنم ب زانوم دردش خیلی بده تو چت جی پی تی زدم گفته تو بارداری عادیه سیاتیکه حالا فردا اگه بتونم برم پیش دکترم ببینم چی میگه

سوال های مرتبط