چرا پوست شکمم انقدر میخاره؟🥲

۷ پاسخ

چرب کن با روغن نارگیل و اصلاااا نخارون

چونکه نی‌نی داره بزرگ‌میشه دیگه

چون میخواد ترک بخوره بجای خارش تا میتونی چرب کن و نخارون

منم همینه جدیدا جوش هم زده .. من چرب میکنم .. برا جوش عرق کاسنی میزنم

نخارون و چرب کن فقط
اگه هم دیدی زیاد میخاره
با کف دستت چرب کن بکش رو شکمت تا یکم‌آروم بشه

چون حسابی پوستت داره کش میاد ولی نخارون با روغن زیتون چرب کن

احتمالا میخواد ترک بخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی