نان arبهتره یا ببلاگ ar

۲ پاسخ

من ببلاک ای آر میدادم قبلا خیلی غلیظه همش ته نشین میشه ولی هضمش خوبه.. وزن دهیش هم معمولیه..
ولی الان آپتامیل پرونوترا براش گرفتم هم هضمش خوبه هم وزن دهیش و هم اینکه غلیظ نیس بچه راحت میخوره..

سوپرامیل 😌👌

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان آقازاده مامان آقازاده ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۰ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی