من ببلاک میدم راضیم
نان سنگینه چون وزن دهی بالایی نسبت به سایر شیر خشک ها داره
من از ۲۰ روزگی دارم نان میدم خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره
یکم یبوست میاره که دکتر گفت روزی یکبار گرمیچر بده خوبه
مهم اینه که به بچه بیوفته و وزن بده
من نان کامفورت و آپتامیل دادم نساخت بهش کلی دل پیچه و دل درد میشد بهش نیفتاد
اما نان ساده میدم خوبه خداروشکر
میخواستم عوض کنم ببلاک ای آر بدم دکترش گفت نیازی نیست وقتی بهش افتاده و وزن دهی داره خوبه دائم عوض کنی مشکلات گوارشی میگیره
نان میگن بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.