شیر خشک نان بهتره یا ببلاگ؟

۳ پاسخ

من ببلاک میدم راضیم

نان سنگینه چون وزن دهی بالایی نسبت به سایر شیر خشک ها داره
من از ۲۰ روزگی دارم نان میدم خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره
یکم یبوست میاره که دکتر گفت روزی یکبار گرمیچر بده خوبه

مهم اینه که به بچه بیوفته و وزن بده

من نان کامفورت و آپتامیل دادم نساخت بهش کلی دل پیچه و دل درد میشد بهش نیفتاد

اما نان ساده میدم خوبه خداروشکر
میخواستم عوض کنم ببلاک ای آر بدم دکترش گفت نیازی نیست وقتی بهش افتاده و وزن دهی داره خوبه دائم عوض کنی مشکلات گوارشی میگیره

نان میگن بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی