خانما شیرخشک نان بهتره یا گیگوز؟

۴ پاسخ

من گیگوز میدم خوبه نان ب بچه من نساخت مهم اینه ب بچت چی بسازه

نان اگه بسازه بهش خیلی خوبه

نان خوبه وزن دهیش هم عالیه

من تا امروز گیگوز دادم روزی ۸ بار دفع داره. انگار اسهاله. ب دکترش پیام دادم گفتم میخوام شیرشو عوض کنم گفت نان کامفورت بده

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان ارکان و خالد مامان ارکان و خالد ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی