به نظرتون جنسیتش چیه ؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم ب ان تی زیاد اعتماد نکن 😂 ولی انشالله هرچی میخوای همون بشه و سالم😘

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

انگار دختر

فکر کنم دختره

شومبول نداره دختره

منم فردا ان تی دارم

احتمالا دختره

دختره ب نظرم

احتمال نداد ؟

سوال های مرتبط

مامان پناه 🥺 مامان پناه 🥺 ۸ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۹ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۸ ماهگی
مامان فراز♡ مامان فراز♡ ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان کیاناو فندوق مامان کیاناو فندوق ۶ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۳ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۳ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان Lena مامان Lena ۴ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۶ ماهگی