مامانا انومالی اسکن از هفته چندم برم؟

۵ پاسخ

هجده و سه روز

۱۸ هفته

من امروز سونو انومالی دادم ۱۷هفته

به من گفت انومالی ۱۷هفته و۵روز. برو

۱۸ به بعد

سوال های مرتبط

مامان نرگس امیررضا مامان نرگس امیررضا ۶ ماهگی
مامان رایمون مامان رایمون هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان😍🩵🩵 مامان کیان😍🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری