سلام. آهن آویفر یخچالیه؟

۲ پاسخ

ممنون. اره نوشته زیر۲۵ درجه. آخه خونه گرمه، براهمین پرسیدم.

نه ،روشو بخونی هم نوشته در جای خشک و خنک،اگر یخچالی باشه مینویسه

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۲ ماهگی