این شربت برای جی هست

تصویر
۲ پاسخ

سرفه و گلو درد من خوردم خیلی راضیم

تئوفیلین جی برای درمان سرفه، خس‌خس سینه، آسم و بیماری انسداد مزمن ریوی (COPD) استفاده می‌شود.

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو 😍 مامان جوجه کوچولو 😍 ۳ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان ❤️ الینا ❤️ مامان ❤️ الینا ❤️ ۲ سالگی