سلام خانم های عزیز میگم در زایمان چطوریه

۲ پاسخ

مثل درد پریودیه .میگیره ول میکنه.

مثل درد پريودي اولاش قابل تحمل ولي بعدش غير قابل تحمل ميشه

انقباض هم هست

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری