خانما اپتامیل ha مزش خوب نیست؟چجوریه میخوام بگیرم؟

۶ پاسخ

افتضاحه

متاسفانه تلخه، پسرم یه ذره خورد گفت چقدر تلخه آجی چطور میخوره🤧😢

برای چیه چرا اینو مبدی

تلخه

میکن فکر کنم تلخ
ک با ی کوچولو نبات قاطی کن ک شیرش بشع بخورع

منکه دادم بچم وزن اصلا نگرفت

سوال های مرتبط

مامان اقا محمد جان♥️ مامان اقا محمد جان♥️ ۴ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان آقا ویراد😍 مامان آقا ویراد😍 ۱۶ ماهگی