مادرا کیا این آنفولانزارو گرفتن سخته؟

۳ پاسخ

سخته بچه من دوساعته تبش پایین تمیاد...شوهرمم دوبار سرم سوزن زده هنو خوب نشده

سرکه سیب غرغره کنید اب نمک و سیاهدانه بخوره بدید صبح ها اب ولرم با عسل بخورید حتما خوب میشید

افتضاحه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی
مامان دوقلوهاوداداش مامان دوقلوهاوداداش ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی