۶ پاسخ

میخورم

میخورمش😅

خودم میخورم 😆

اگه خام باشه یا بخارپز خودم میخورم

میریزم

میذارم تو ظرف در بسته و مقدرای اب میریزم میمونه اون تو برا فرداش

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏼 مامان تودلی🤰🏼 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی