شیر محلی مشکلی داره که مصرف کنیم؟ اگه جوشیده باشه

۹ پاسخ

گفتن توبارداری شیرمحلی نخورین واسه منم اوردن نخوردم

عزیزم شما چه علائمی داری؟

دکتر من میگف پاستوریزه بهتره

نه مشکلی نداره اگه بجوشه

ببین به معدت میسازه جوشوندش؟
من سرشیر و ماست خوردم یه بار
معدمو به هم ریخت
اصن یه وضعی حالت تهوع گرفتم

قشنگ جوشیده باشه اشکالی نداره

ن خیلیم خوبه من همیشه میخورم

اره نخور

اره، فقط باید پاستوریزه بخوری

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری