خانوما میگم سنو انتی جنسیت میگه من 13هفتمه

۳ پاسخ

ولی هرچقدرم تحقیق کنی و جای خوب بری ممکنه هنوز آلت تناسلیش کامل نباشه و نتونه دقیق بگه. من به انتی اصلا دل نبستم که آنومالی اگه عوض شد ناراحت نشم😅

تحقیق کن ببین کدوم دکترتو شهر همه تایید میکنن

ن احتمالی میگ جای خوب برو

سوال های مرتبط

مامان 👑 🧿💙 مامان 👑 🧿💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 ۲ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری