۴ پاسخ

دختر من سرما خورد و تب داشت دکتر گفت ی هفته ویتامین ی هفته اد تب داره قطره آهن می‌گفت نده چند روز

دکتر گفت نده

تاپیک قبلم رو دوست داشتی ببین

نه دکتر میگه نده

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🧚‍♀️ مامان دلاریس🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دونه ی برف❄️⛄ مامان دونه ی برف❄️⛄ ۱۷ ماهگی
مامان 🩷فسقلیا🩷 مامان 🩷فسقلیا🩷 ۱ سالگی