برا انتی میشه بدون نسخه پزشک رفت؟؟؟

۱۲ پاسخ

اصلابود. نبود نسخه تاثیرنداره همه جاحدودا 2200 میگیرن

اره میتونی بری ولی اگه بیمه تکمیلی داشته باشی بخوای پولشو بگیری باید نسخه داشته باشی

من نسل فردا وقت گرفتم اصلا نگفت نسخت کو با اینکه دکتر واسم نوشته

من نسخه پزشکمو بردم ولی اصلا نگفت بدش

ازاد میشه

آره بدون نسخه رفتم

ازاد میشه بری ولی با نسخه بری بهتره
ان تی ازمایش هم داره اونو باید دکتر بنویسه

ولی برا ازمایش نسخه ک ازمایش نوشته بودو گرفت فتو کپی سونو ان تیم گرفت

اره میشه

اول برو پیش متخصص تا زمان مناسب برات بنویسه برو

اره ...

نه چون آزمایش داره

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته نوزدهم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی ❤️🥰 مامان نینی ❤️🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری