کسایی ک انوکساپارین میزنین ،از چند هفته گی شروع کردین

۶ پاسخ

من از زمان مثبت شدن انوکسا و اسپرین

من انوکسا از ۱۲ هفته و اسپرین از تشکیل قلب

از هفته هجدهم بعد سرکلاژ

از زمانی تستم مثبت شد

از زمانی ک تستم مثبت شد

سلام من ازهفته هفتم

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری