سلام عزیزم من از ۴هفته تا ۳۷هفته زدم
من الان دوهفتس شروع کردم ولی شب نزن صبح بزن اگه قرص اسپرینم داده شبا قرصتو بخور صبح امپول بزن
ببخشید ای وی اف کردید؟
سلام گلم خوبی
ببخشید شما پیش کدوم دکتر تحت نظرید؟!
از روزی ک رفتم بتا دادم همون شبش دکتر داد زدم تاالان 14 تا زدم بیست تا برام نوشته تا شنبه ک برم سونو قلب
سقط داشتی عزیزم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.