۶ پاسخ

سلام عزیزم من از ۴هفته تا ۳۷هفته زدم

من الان دوهفتس شروع کردم ولی شب نزن صبح بزن اگه قرص اسپرینم داده شبا قرصتو بخور صبح امپول بزن

ببخشید ای وی اف کردید؟

سلام گلم خوبی
ببخشید شما پیش کدوم دکتر تحت نظرید؟!

از روزی ک رفتم بتا دادم همون شبش دکتر داد زدم تاالان 14 تا زدم بیست تا برام نوشته تا شنبه ک برم سونو قلب

سقط داشتی عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری