برا من تا گفتش تا نو هفته یعنی سه روز دیگه
گف تا اخر
مشکلت چیه انوکسا میزنی
برلی منو دکتر قعط کرد الان ۷ روزه چون خون ریزی افتادم در حد چند تا لکه خون قرمز هم انکسا حذف کرد هم اسپرین تا برم برای سنو اولیه
من که دارم میزنم فعلا اول راهیم میگن تا آخر بارداری
معمولا تا ۳۲ هفته میزنن
من میزدم سلکسان هم میزدم و آخرهای بارداری دیگه باید کم میکردم مثلا یک روز درمیون بعد دو روز درمیون همینجوری زیاد کردم فاصله هارو
برا اینکه رو زایمان خونریزی نکنه مادر
ولی من خونریزی کردم
تا اخر به من اوایل نداد دکتر از 30 هفته فقط بهم داد گفت تا اخر بارداری بزن ولی دوستم از اول تا اخر زد
من تا هفته ۲۴ زدم
عزیزم از کجا میفهمن باید انوکسا بدن؟؟؟
من میزنم ولی هنوز نرفتم پیش دکترم تا بپرسم تا کی باید بزنیم والا دور نافم همش کبود شده
خواهر من تا اخر بارداری گفته باید بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.