سلام کسایی که ویار دارن از کی شروع شد ویارشون؟

۵ پاسخ

من از روزی که فهمیذم شروع شده کم و زیاد میشه کلافه شدم

هفته ۶ هنوزم تموم نشده

هیچی ندارم فقط روز ها یکم حالت تهوع دارم اونم خیلی کمه تازه شروع شده

من هیچ علایمی ندارم 🙅

من ازاول شروع شداماالان ده روزخیلی زیادشده

سوال های مرتبط

مامان قندو عسل مامان مامان قندو عسل مامان ۴ سالگی
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته هفتم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری