ویارتون چیه؟؟از کی شروع شد؟ من چرا ویار ندارم؟

تصویر
۹ پاسخ

بزار باردار شی حالا زوده 😅

وای نگین زوده من چند روز پشت سر هم ۴ صبح تو کله پزی بودم 🤦‍♀️😅😅

این بسنی یخیه😂؟

اییییی یاد خودم افتادم اولش میگفتم چقدر حالم خوبه ویار ندارم سرحالم، صبر کن هنوز اولشه شروع بشه بعد حالتو میپرسیم🙂🙂🙂💗

خوشحال باش نداری پدرمون در اومد😣 یا ترشی یا شوری کلا دهن ک بدمزه س اوووف بقیه دردا به کنار باز

خیلی زودههههههههه 😂😂😂

من فقط ترشی میخورم

هنوز زوده عزیز بزار تشکیل بشهه

عزیزم صبرررر کن تازه اولاشی😂

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد