سلام عزیزاااا..بچه ها ویارتون از کی شروع شد؟؟؟

۵ پاسخ

من از ۶هفته

از ۴ هفته

من ویار ندارم فقط ب بو ها حساسم اما جوری نیس که اوق کنم

ازهمون اول
دمش گرم😐😐😐

از وقتی ک فهمیدم😐

سوال های مرتبط

مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری