۷ پاسخ

من گذاشتم حتی فرصت جذب نداد بهش فورا دسشوییم گرفت خیلی خوب بود

من گذاشتم چند روز پیش خیلی اثر خاصی نداشت

ساشه برا یبوست هست برا زنان باردار
من گرفتم ولی زیاد استفاده میگن نکنی

من یبوست شدید دارم نمیدونم چیکار کنم لطفاً راهکار بدین

لاکسی ژل خوبه با ان ان هم چرب کن

به من فقط آب زیاد و سالاد کاهوو و روغن زیتون کمک کرد

من لواشک زرد آلو خوردم از این لواشک پذیراییا

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یونا 🐻🐾 مامان یونا 🐻🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری