کیا تو سوپ بچشون عدس هم میریزن؟
۸ماهه

۸ پاسخ

من میدم شب میزارم تا صبح تو آب باشه

منم میریزم
ماش عدس

منم گاهی میریزم، دو روز گذاشتم تو اب بمونه هی ابش رو عوض کردم تا نفخش گرفته بشه

منم میریزم
عدس که نفخ نمیده

من میریزم

سلام من تنوعی گاهی اوقات میریزم چطور

منم میریزم مگه حتما باید ۸ ماهه باشه

من. چرا

سوال های مرتبط

مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی
مامان علی کوچولو🌛 مامان علی کوچولو🌛 ۱ سالگی
مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی