سلام مامانا سوپ بچهاتون عدس وماش میریزن

۵ پاسخ

بله گلم.فقط قبلش خیس کنید

تو سوپ نه . جدا بهش عدس پلو میدم

اره.

بله

👍 بله

سوال های مرتبط

مامان نیلاخانوم 🥰🩷 مامان نیلاخانوم 🥰🩷 ۱۵ ماهگی
مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی