کسی قطره اسیدفولیک میده بچش

۳ پاسخ

من بعد ازمایش ۱سالگی دکتر برا دخترم نوشت ک ۱ماه بدم

برا چیه

اره من

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۵ ماهگی
مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان کیان 🩵✨ مامان کیان 🩵✨ ۲ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان زی‌زی‌گولو مامان زی‌زی‌گولو ۱۶ ماهگی