۹ ماهه قادامم باردار نشدم
چندم سیکلم برم پیش دکتر زنان؟

۸ پاسخ

هر چی زودتر بری بهتره امروز بری از فردا بهتره البته پریود نبودی برو که معاینه هم انجام بده
حتما حتما برو پیش متخصص زنان و نازایی
هم خودت هم همسرت

حتما پرولاکتین هم چک کن خودش بالا باشه یه مانع واسه بارداری

سوم سیکل برید که رحم کامل مشخص باشه تو سونوگرافی

روز اول دوم پریودی برو ک دارو میده

دوم پریودی برو دارو میده

دکترم به من‌گفت ۲ یا ۳ پریودی بیا پیشم که داروهاشو از همون ۳ پریودی شروع کردم

تو پریودی برو که بهت دارو بده یا روز ۱۱ پریودت

۱۲ یا ۱۳

سوال های مرتبط

مامان نورچشم مامان مامان نورچشم مامان هفته سی‌ودوم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری
زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت زهرا _میکروبلیدینگ ابرو‌ رشت قصد بارداری