۳ پاسخ

برو دکتر عزیزم تو آزمایش حتما نشون میده

منظورم ایته ۱۴ روز گذشته از موعدم
فکر میکردم ۸ پریود میشم دو روز قبلش یعنی ۶ رابطه داشتیم ، اما پریود نشدم هنوز ، دو روز پیش بی بی زدم منفی بود ، ممکن باردار شده باشم ؟

اگر منظورت اینه که۱۴ روز از موعدت گذشته و بی بی چکت منفیه آره حتما برو دکتر زنان بهت پروژستون میده یه هفته نشده پریود میشی
اکر منظورت اینه که روز ۱۴ از اول سیکل هستی که خوب کاری نباید بکنی تازه تو بازه ی تخمک گذاری قراره وارد بشی

سوال های مرتبط