هات چاکلت و کاپوچینو مشکلی داره بخورم؟!

۶ پاسخ

خیر خوب نیس. میگم نرفتی سونو دیک بخاطر لکه بینی و‌خون؟ برووو🥲

من که یدونه ساشه کامل کاپوچینو و نسکافه خوردم
کم مصرف کنی فک نکنم مشکلی ایجاد کنه

والا من چند باری کاپوچینو خوردم، مگه چقدر کافئین داره ، از چیزی ک لذت میبری بخور ولی ب اندازه، هرچی خدا بخواد همون میشه.

توی هفته ی شما خوب نیس عزیزم اصلا

عزیزم سعی کن نوشیدنی های کافئین دار کمتر مصرف کنی

میگن کافئین خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری