۷ پاسخ

دکتر ب من گفت ردزی دوبار ۵ قطرع
اما یه تایمی انقدر نااروم بود هر ۸ساعت میدادم

نه خوبه همون اندازه بده

من دخترم رو بردم دکتر از اینا داده هر ۶ ساعت 15 قطره

نصف‌ قطره چکان.

پسر من نفخ هم داشت یعنی خیلی زور میزد بهش پروکید پویا هم میدادم خوب بود

روش نوشته فک کنم پنج قطره

من کمتر از نیم میدم هر ۶ ساعتی که دلدرده

سوال های مرتبط

مامان آنیسا ؛پرنسا💋 مامان آنیسا ؛پرنسا💋 ۳ ماهگی
مامان ماهلین و تپلو مامان ماهلین و تپلو ۶ ماهگی
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی