این شربت باهمین شمارش دادین بچتون؟

تصویر
۳ پاسخ

اره منم به پسرم که ۲۰ماشه دادم به دخترمم دادم

اره ی بار دادم

برا دختر من ششصد و خورده ای دکتر نوشت گفت خیلی عفونت داره روزی دوبار دو و نیم سی سی گفت دارم میدم

سوال های مرتبط

مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱ سالگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی